Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 23 januari 2009 10:04

I går hade vi kickoff på jobbet - dock var inte jag kvar, då jag kände mig riktigt sliten efter veckan. Rätt beslut av mig, somnade nämligen i soffan redan vid 19.30...zzzznark

I morse när jag kom på jobbet, var det mindre kul....Det hade vart lite kalas här och det var en del att röja - luktade urban kan jag ju säga - och då är jag snäll! Tur som f-n att inte jag också hade varit på fest, då hade jag aldrig fixat att ta rätt på det som var här....


I dag blir det lugna gatan. Ska träffa Alex i Älvsjö vid 12-rycket och vi ska gå och käka lite. Sen är det barnhämtning.


Såg att det skulle komma bra med snö i helgen, så det blir nog skidåkning i Flottsbro, rycker i skidtarmen nu - längesen jag åkte skidor. Blir förmodligen inge Sälen iår, får se om vi följer med bror upp till Idre istället. Annars får vi åka till Borlänge och lämna av barnen i Avesta hos farmor och farfar så vi kan åka av oss.


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards