Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 13 januari 2009 19:21

Ja, det har jag nu - hur f-n ska jag hinna få färdigt alla löner tills det är dags för utbetalning?? Jag förstår inte??? I morgon ska jag - eller måste jag, vara hemma kl 18.00 senast!! Ska iväg med grannen E och fixa en present - finns ingen annan tid att ordna det på. Men det ska nog lösa sig...Jag hoppas innerligt att jag ska hinna mer än jag tror imorgon...På torsdag ska jag göra smörgåstårtan till grannen A:s 35 års fest och på fredag är det ju fest dessutom och vi ska väl dekorera tårtstackarn då också....;0o


Idag har jag haft "min" konsult hos mig hela dagen, så det blev inte mycket gjort för mig idag heller. Har suttit med och kollat allt han gjort - vet inte varför egentligen, kommer inte komma ihåg nåt till nästa år ändå...Men nu är han äntligen färdigt - trots endel trassel som jag dessutom tror han ordnade till alldeles själv - inte full koll om jag får säga vad jag tror....


Har i vilket fall som helst konstaterat att våran hotellnatt var såååå mycket värd! Känner mig nykär igen!! Det behövdes tydligen det att vi kom oss iväg på 2 för att inse vad man egentligen blev kär i och hur mycket U egentligen betyder för mig! Klarar mig inte utan honom - Guld värd! Vi har bestämt att vi ska försöka komma oss iväg fler gånger - inte vänta till nästa av oss fyller jämt - Det är ju jätteläääääänge tills dess ;0)) Men däremot kanske ta det nån gång här under våren. Bara njuta av varandras sällskap och ta hand om förhållandet -Viktigt, viktigt!!!


Den här utmärkelsen fick jag av min "gamla" (alltså vi har känt varann länge,=))vän Carina


"Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagan av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa. Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan utmärkelsen vidare till åtta andra bloggare."

Jag vill i min tur ge utmärkelsen till:


Ja, den enda blogg jag följer just nu är ju "Cinasblogg"  så det är ju den som får min utmärkelse - lägger till fler när jag blir bättre och har tiden att läsa fler....


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards