Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 8 januari 2009 10:37

När jag fyllde år så fick jag utav min svåger och svägerska en uuuunderbar present! Nämligen en hotellnatt och att de dessutom tar hand om våra barn!! Så på lördag ska vi iväg jag och mannen, helt ooootroligt underbart!! Tack så mycket J & C!! Vi har ingen aning om vilket hotell, men det känns som det kvittar - det ska bli så nice att komma iväg och bara få ta hand om varann...lätt att det missas i vardag med barn, jobb, sjukdomar och allt annat som lätt kommer emellan!! 


Får se hur vi ska lösa vår lördag, vi har nämligen ett barnkalas att närvara på - eller egentligen barnen. Det är tvillingarna E & H som fyllt år och de har kalaset på lördag kl 14. Men vi får väl se om kanske J & C kan hämta upp dem hos A när kalaset börjar vara slut. Eller så åker vi till hotellet lite senare. Vi får se! Hur som helst så ska det bli skönt att bara komma ifrån lite....


Nästa helg ska vi på 35-års kalas hos A. Ska bli trevligt - inte för att jag är så där jätteladdad för ny fest, men det kanske går över?? Det har ju haglat rätt tätt med partyn här sista månaden - kan det vara åldern som gör att man blir lite sliten efter kalasen numer??? ;0)) ....Eller INTE - jag är ju fortfarande 29, eller?!? Jag känner mig inte äldre än så i alla fall. 


Ha en underbar dag! 


Kram E




Ovido - Quiz & Flashcards