Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 2 januari 2009 10:37

I dag har jag och mannen haft fullt upp. Vart och shoppat massa mat och grejjat inför festen. Det är mycket att försöka styra upp, men himla roligt.

 När vi kom hem förberedde jag lite käk och så kom R & C, de kom redan igår, men sov på hotell natten till idag och idag har de vart och shoppat lite.


Fick himla smaskiga saker av R & C och I & P, massa norrlänska delikatesser, bla: Suovas, Jokkmokkskorv, rökt renhjärta (Jummy!!) 2 flarror gott fint vin! Vart himla glad! Tack så mycket mina söta vänner!!


Sen fixade jag & C med smörgåstårta och upptäckte - att trots att vi vart och handlat typ 10 gånger idag, så hade jag såklart glömt lite smågrejjer! Då hade ju vi redan tagit lite vin, så vi ringde till vår goa granne A som åkte och handlade åt oss. Det tackar vi allra extra för! Sen blev han kvar och vi satte honom så klart i jobb, så även han vart inblandat i smörgåstårtan...


Var ju så klart tvungna att testa singstar också (måste ju bara vinna tills imorgon!!) Körde på så alla var mer än hesa och vem vinner?!?!? Jo, mannen!!! Han piskade oss alla ordentligt!!


Ha det bäst....


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards