Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 14 januari 2009 17:44

Känns helt sjukt att redan halva månaden har gått?!? Hur kan det vara möjligt?? Jag har ju 1000 saker kvar att göra inför lön och hur många dagar är det - Inte många kan jag säga!! Tur vi bara byter år en gång om året ;0))


Det är sån tur att jag har en så förstående och världsbäst man som hämtar och lämnar barn i pari och minut, så jag kan jobba....Har bara på 2 veckor gjort 12 övertidstimmar! Helt sjukt! Men sen så kommer det veckor då det är rätt lugnt...Tack och lov! Men faktum är att det faktiskt blivit mer och mer på min tjänst sen jag började i maj - vilket är jättebra, tiden går fort när man har att göra. Sen finns det ju gränser åt det hållet också - jag vill ju gärna träffa min familj och jag vill ju gärna känna att man hinner det som ligger på skrivbordet...Man slits lite emellan jobb och familjeliv, men vilken småbarnsförälder gör inte det???


Jag är så himla tacksam över hur mitt liv ser ut nu - hade jag aldrig kunnat tro för bara 6-7 år sedan, då var allt bara trasigt ju...Nu har jag världens bästa man, världens bästa barn, världens bästa jobb och världens bästa hus! Vad mer kan man önska sig?? Inget!! Jag känner mig helt nöjd, finns inget jag saknar just nu faktiskt, även om jag verkligen försöker hitta nåt.....


Hur som helst - idag kommer grannen E över och vi ska åka iväg och shoppa lite tillsammans till grannen A som fyller 35 på lördag. Fest blir det redan på fredag, då jag tror han har en svensexa på lördagen (lycka till...;0)) Nå, jag har bestämt mig för att ta det väldans lugnt - av nån  märklig anledning är jag inte riktigt upplagd för fest ÄN!!! Fatta, 40-års skivan var den 3:e januari och jag har inte riktigt hämtat mig än....?? Nå, det är väl det som kallas fest, eller???


Ska röra på mig nu, men ha det bäst till nästa gång!


Kram, kram

Ovido - Quiz & Flashcards