Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 12 januari 2009 19:51

..så fort helgerna går?!? Eller egentligen veckorna också.....Idag har jag hunnit massor! Städade bort julen på jobbet, sen kom vår konsult som ska få ordning på det nya året och lönerna - hoppas vi i alla fall ;0))

Blev dessutom uppvaktad på jobbet med både tårta och present - Tack så mycket!! Märkligt att, för mig var det oväntat??!!Även fast jag vet att vi brukar uppvakta de som fyller jämt, så fanns det inte i min värld att faktiskt jag också kunde bli uppvaktad, även fast jag fått lite hintar från min chef....Det är konstigt det där hur man tänker....Ska nog sluta med det kanske??? Hur som helst fick jag ett presentkort på 500,- på Åhléns - mycket uppskattat! Vet inte än vad jag ska köpa, men det blir något "bestående", något som jag tänker på jobbet när jag använder/ser det.


I övrigt har inget särskilt hänt idag - jag har mycket på jobbet och förstår inte hur jag ska hinna med lönerna den här månaden, men det ska väl gå på nåt sätt - ivärsta fall får jag jobba i helgen. Men det är ju lika varje månad - man tror att man sitter i skiten, men på nåt sätt får man till det i slutändan innan den 25:e ändå. Dessutom har jag tydligen en Kickoff att arrangera här till nästa veckan - har inget klart om den, men det kommer väl så småningom hoppas jag! Tror inte jag orkar va med på den, men vi får väl se. Mannen ska iväg på nåt med nån leverantör nån kväll - förmodligen krockar det - brukar ju vara så...;0))


Näpp - nu är det jag som ska såsa lite i soffan!


Kram E



Ovido - Quiz & Flashcards