Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 7 januari 2009 19:28

I dag var första dagen på jobbet, efter 3 veckors ledighet. Vipps vad fort det gick..?? Tyckte jag skulle vara ledig sååå länge, men det gick ju jättefort ju...Nå barnen har verkligen fått vila upp sig och längtade verkligen till dagis. De har haft jättekul idag sa fröknarna.


I natt har jag haft värsta ret-hostan och till slut gick jag upp och la mig i A:s säng så jag inte skulle väcka hela familjen. Somnade till slut vid 3.30 M upptäckte att jag inte var i sängen vid 4.30, så då vaknade hon. Kan bara hoppas att hostan är bättre i natt (inte så att jag har de förhoppningarna, den är as-jobbig redan nu). Men jag tänker faktiskt försöka gå i säng tidigt för en gångs skull i kväll, men jag vet ju hur jag är, inget att räkna med.


Nu ska jag gå och söka lite hostmedusin tror jag bestämt....


Ha det bäst!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards