Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 16 januari 2009 16:11

I veckan har det vart helt hysteriskt på jobbet! Roligt med full fart, men skönt att jag nu känner att jag har kontroll på läget och att jag hinner det jag måste! Nice!


I går efter jobbet gick jag över till A och vi gjorde smörgåstårta...A bjöd på matlagningsvin, så det var riktigt trevligt att grejja på. Tror det blev bra - med mycket "gocka" i, tror tårtan vägde 5 kg eller nåt åt det hållet....;0)


I dag jobbade jag till 12-tiden innan jag åkte hem - gick direkt över till A och gjorde garnerade tårtan. A hade en date, så jag var hemma hos honom och trixade lite själv - hoppas att jag lyckats larma ordentligt bara!


Nu ska jag fixa lite käk till barnen - V & T kommer över och käkar också och N & E kommer över på ett glas vin, sen går vi gemensamt till A på festen och där får vi ju smörgåstårta...Hoppas vi i alla fall.


Orkar nog inte parta så länge idag - känner mig rätt trött faktiskt! Men det blir väl som det brukar, full fart till småtimmarna. Förra året kom jag hem halv 6 på morgonen...Lysande Sickan!! Då hade mannen gått hem till barnen, då barnvakten ville hem, och somnat med dem....I år ska jag gå hem och söva barnen V & T har lovat vara barnvakt, så iår MÅSTE ingen gå hem, förutom att lägga de små.


Näpp - dags för lite matlagning!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards