Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 21 januari 2009 13:13

I dag blir det en kort dag för mig på jobbet! Lämnade barnen i morse och missade självklart tåget, precis när jag kom på perrongen lämnade tåget densamma...Suck! Tur att det inte är så länge mellan tågen på mornarna.

Sen slutar jag tidigt idag - ska med barnen upp till F & D och leka lite på eftermiddagen och jag vill gärna ge dem lite middag först. Det var eventuellt tal om mat hos dem, men känns lika bra att ha tryckt i dem lite käk - blir det nåt där får dom väl göra som dom vill, men då vet jag i alla fall att dom redan har käkat.


I natt har jag och M varit uppe 5!!! gånger!! Alltså förstå, hon är vaken ungefär 20 minuter per gång och det tar ungefär lika länge för mig att somna om, så jag har alltså varit vaken 3,5 timme i natt!! Suck! Jag gick och la mig rätt tidigt igår - kände nog på mig att natten skulle bli sån som den varit...Undra när hon har tänkt börja sova normalt lill-tösen??? Hon har iofs haft några perioder när hon faktiskt sovit riktigt bra i flera dagar i rad...Men det var kanske för att invagga mamma i falsk trygghet, att jag skulle tro att hon tänkte börja sova på nätterna. Men tji fick jag!!


Nå, vad är väl en bal på slottet??? Appropå bal på slottet har vi Kick-off på jobbet i morgon, vilket jag faktiskt känner att jag inte orkar gå på. Känner mig helt slut. Även om jag (mot förmodan) får sova inatt, så har den här veckan slitigt hårt på mina reserver kan jag säga...Behöver nog vara hemma och bara sova. Blir med på mötet, men sen åker jag hem!


Näe, ska lägga på ett kol, så jag hinner det jag måste innan jag går hem idag!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards