Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 31 mars 2009 20:32

Ja, vad kan man annat säga?? Jag har denna underbara tisdag haft 2 (!!) anställningsintervjuer....Båda jobben känns likvärdiga och här har jag valt att gå vidare med båda...Den som betalar bäst...;0)) Ena jobbet känns bra geografiskt + att jag tror att arbetsuppgifterna är roliga. Det andra är lite längre bort än jag har idag, men det känns som en stabilare arbetsgivare. (Jag är som sagt lite kinkig i min urskillning på arbetsgivare nu). Vi får se - jag väntar på bud från båda.

I morgon har jag ytterligare en intervju - suck! Ja, det är verkligen inte lätt att vara trevlig så här många timmar bara på 2 dagar!! Det här jobbet i morgon kommer förmodligen vara rätt avgörande för hur jag ska gå vidare - det här är förmodligen det som kommer vinna min interna lilla tävling - om allt är som jag tror och som tjejen jag ska träffa utmålat det för att vara.

Dock även detta lite längre från hemmet....


I övrigt har vi det rätt bra här trots vår ensamhet. Har dock en son som är i trotsen och jag är varenda dag (morgon OCH kväll) nära att sälja honom på Blocket för en billig penning! (Dock är han väldigt dyr nu när han ligger och sussar i mammas säng...) Ja, ja...förhoppningsvis går det över. Dock är kontrasten helt otrolig just nu - dottern springer omkring och kramas och talar om att hon ääääääääääälskar dig mamma! och en massa fina komplimanger får jag både för kläder och frisyr....Sötnos!!!


Pratade med U på eftermiddagen och han har haft det jättebra de här dagarna och han ångrar INTE att han bytt jobb. Hoppas verkligen att det håller i sig och att han får fortsätta må gott på jobbet!! Man är ju trots allt där rätt måååånga timmar per dag.


Kram E




Ovido - Quiz & Flashcards