Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 7 mars 2009 17:26

I går kväll var jag mer än lovligt trött - fattar inte hur jag kunde vara det, har ju haft ett par lugna nätter?!? Hur som helst så somnade jag redan strax efter 22. Det var nog iofs himla tur det, för M har haft en krångel-natt i natt. 3 gånger har vi varit upp och grejat lite. Stunderna blir kortare och kortare, men det frestar ändå på. Jag sov till halv 9  imorse  - så skönt!!


Jag och svärmor drog i väg till Skärholmen och gjorde lite fynd. Jag köpte lite nytt puder och en rouge på Make Up. Dyrt som f-n med smink, men är man inte naturligt vacker - ja, då måste det få kosta!! ;0))

Sen köpte (trodde jag då) en baddräkt till M och nya strumpbyxor. A fick en spindelmannen t-shirt och strumpor. Till maken hittade jag en snygg skjorta och till mig en fin tröja....MEN när jag sen skulle betala, så fick jag inte det för svärmor - hon betalade!?! Trots ihärdiga protester.....Det tackar vi för svärmor!!


Vi käkade i Skäris jag och Svärmor (Det fick i alla fall JAG bjuda på). Jättegött! Åkte vidare till Coop och inhandlade lite sånt där man måste ha, och sen åkte vi hem. Jag och barnen la oss i sängen och läste en bok och sen ville de se Shreck. Det slutade med att jag somnade och barnen gick upp till pappa istället....Ja, är man trött så är man! Förhoppningsvis orkar jag se hela melodifestivalen ikväll...:0))


Nu ska jag ner och göra exotisk fläskfilé (sug på den ni!!) och se hur den smakar när den blir klar. Hittade receptet på nätet...


Kram E 

Ovido - Quiz & Flashcards