Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 30 mars 2009 19:28

Hur gick det till?? Det var ju nyss fredag?? Jag fattar absolut ingenting!! Vart tar dagarna vägen??

Var som sagt på trädgårdsmässan i söndags med grannen E. Hittade hur mycket som helst som jag "behöver", men jag lyckades behärska mig - köpte Foppa-tofflor till barnen med lite skosmycken - uppskattades mycket!

Sen handlade jag även en sorts flox, som jag ska sätta i mina sten-rundlingar vid vår trappa. Kommer bli såååå vackert sååå!

Söndagseftermiddagen var ju vikt till vårt möte innan föräldramötet. Det var väldigt lyckat! Bra uppslutning bland föräldrar + att det blev strukturerat och mycket bra! Vi fick alla berätta om våra upplevelser och det var rätt tragiskt när man börjar förstå vidden av hur stora problemen därnere egentligen är. Trodde att vi kanske var "gnälliga". Men det fick vi verkligen bekräftat att vi INTE är!


Tisdag och onsdag har jag körigt värre 3 anställningsintervjuer på 2 dagar. Jag vet att i alla fall 2 av dessa är mycket intressanta för mig. Dessa 3 kommer från Monster - kul att bli headhuntad!! Hoppas verkligen att det är nåt som jag känner att jag brinner för och inte som den intervjuen jag var på förra veckan som FET-Söööööög!!! Bläää! Helt fel jobb, trist chef, tråkiga arbetsuppgifter, sunkiga lokaler - you name it! Usch och fy! Nå, tror jag gjorde det klart för rekryteringsfirman - de hade nog inte koll där riktigt tror jag.


Stor kram till min nyfunne vän H som ligger på sjuksal nu efter en operation. Hoppas du snart mår braigt och kan komma hem. Stor kram också till min väldigt gamla vän C, som jag vet har det tufft just nu! Jag finns här om du behöver!!


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards