Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 24 mars 2009 16:46

I söndagsnatt föll det mera snö hos oss och både måndag och tisdag har vart mer än lovligt kylslagna! I morse var det -6 grader och ny yr snön igen.

I helgen såg jag mina små krokusar som var på väg upp, tror dom fryser lite om små fossingarna idag....stackarna!!


Fick ett sånt underbart mail idag från en av "mina" konsulter - han skrev så snälla saker om mig och min arbetsinsats på företaget så jag höll på att börja gråta!! Tack T för dina fina ord! Det värmer! Känns så tråkigt att sluta här, trivs ju bra med både arbetsuppgifter och de allra flesta på firman.

Men, men....vad är väl en bal på slottet....


Idag har vi dagis hemma hos oss - Vi fick med oss 4 barn från dagis. Det hade krockat lite för familjen G, J är i USA och H är i Lousanne på tjänsteresor. Barnen får sova hos oss i natt och i morgon kommer deras mormor och hämtar dom från dagis.


Såååå, nu vet ni att jag har det jag gör här ieftermiddag/kväll!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards