Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 21 mars 2009 18:56

Kan man sova igen sömn?? I så fall hur mycket sömt är rimligt att sova igen??

Jag har sen i torsdags sovit mer än jag trodde var möjligt!

Torsdagkväll - Gick i säng vid 20-tiden helt slut. Sov till 6.45 dagen efter.

Fredag - Sov från 14-18, var vaken mellan 18-00.30 sov till 10.45 idag.

Lördag - Sov mellan 13-18 och det lär ju bli mer innan dagen är över...


Jag VET att jag saknar några sömntimmar de här senaste 3 åren, men att kroppen försöker ta igen det på en helg..?!?


Nå, hur som helst. Igår hade jag en jättetrevlig kväll med H! Vi satt och tjötade och drack vin. Jag hade gjort en caesarsallad kvällen till ära som smakade jummy! Tiden verkligen sprang iväg och hips vips var klockan halv 1. Grannen A var som vanligt en klippa och skjutsade hem H.


I dag har jag ju som sagt var inte hunnit uppleva så mycket (som om jag nu hade så många "high experience" i mitt liv då..), då jag sovit mesta delen av dagen. Men jag har i alla fall lyckats missa både lunch och middag.  Men jag tar snart igen det. Inväntar min vän J som ska komma över och vi bestämde att pizza blir bra middagsmat idag!


Jag shoppade ju som sagt i fredags - det blev 1 st pippiklänning med tillhörande tights (självklart också dessa utsmyckade med pippi)

Sen hittade jag en pippi-kjol med tröja till. Jag vet att dottern kommer bli salig.

A får ju fotbollsskor och en ny overall - han börjar nämligen fotbollsskolan om ett par veckor!! Han är sååå stolt!!


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards