Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 19 mars 2009 13:31

I går var jag och grannen E iväg till Huddinge och fick helkropps massage. Jag vart först lite besviken då jag fick en tjej....Tänkte att hon har nog inte "power" nog att knåda ordentligt. Men ack vad fel jag hade!! Så helt oootroligt skönt! En hel timme låg jag och bara mådde gott. Eller i alla fall nästan - hon hittade så klart nåt bakom ena skuldran som jag borde ta till en nauprapat enligt henne. Ja, får väl göra det då....Kanske man slipper de här domningarna jag har i mina fingrar och händer...Hon trodde det i alla fall.


Vi var med A till ögonläkarn idag och vår lill-kille ska få glasögon! Jag har ju tyckt att han "vindat" med ögonen här kring jul och ett tag före, så jag trodde han skelade. Men det visade sig att något sånt fel var det inte, utan det var "bara" ett brytningsfel, som de eventuellt kan komma till rätta med om han får brillor nu. Sååå - nu ska grabben få glasögon!! Skönt var i alla fall att vi åkte pga vindögdheten, hade inte jag stått på mig där, hade synfelet förvärrats och chansen att det skulle växa bort skulle bli obefintligt.


I dag åkte maken och våra små änglar upp till Avesta, så nu är jag gräsänkling ända till på söndag! Hur ska jag överleva utan dem så länge?? Det känns både skönt och jobbigt. Jag vet ju att jag behöver sova, jag har ju som jag tidigare berättat inte sovit en hel natt sen M kom i maj -06. Nu ska jag få sova 3 hela nätter!! Tja, nätterna är väl okey, men vad ska jag göra hela dagarna??? Kommer längta ihjäl mig tror jag....


Blir nog att jag jobbar full dag imorgon, känns meningslöst att åka hem halv 12 när jag ändå inte har nån att hämta. Kan jag lika gärna sitta kvar  på jobbet.


Onsdag nästa vecka ska jag på intervju nr 2 på jobbet jag vill ha! Håll tummarna!!


Kram E



Ovido - Quiz & Flashcards