Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 4 mars 2009 18:01

I går var jag på jobbet som vanligt då...Sen åkte jag och hämtade barnen tidigt. Vi drog iväg till badhuset med F, D och H - senare kom J också. Det var galet!!! Det var 4 barn att hålla rätt på och man kände sig som en fåraherde - bara räknade in dem...Nå, det var mysigt och barnen hade sååå kul.


När vi kom hem hade grabbarna kommit från Arlanda. S kom hem med en kompis M, verkar jättetrevlig. Nu lär vi ju inte få se till dem så mycket här, för idag ska de ut på Hard Rock och imorgon ska de till Fryshuset på nån konstert. Nå, kul att de kommer i alla fall.


I kväll ska jag över till grannen E och surpla lite vin, snacka skit och få en liten föreläsning om ansiktskrämer och div. behandlingar - ska bli riktigt trevligt!


Just det! jag var på en ny anställningsintervju idag. Det verkar som ett kul jobb det med. Det är på ett stort, känt bolag, och av över 100 sökande, var vi 7 som kommit till intervju, så bara det känns hedrande. Sen blir jag ju väldigt glad att bli erbjuden jobbet också!! Nå, hon rekryteraren tyckte att jag hade bra profil och dessutom de kunskaper de behövde. Sen får vi se - det kan ju vara fler än jag som har det! Hur som helst - beslut hur de går vidare kommer i början på nästa vecka, så det är snabba ryck i alla fall - det tycker vi om!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards