Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 2 mars 2009 15:18

I dag åkte maken på jobbet - precis som vilken annan måndag som helst. Dock fick han vända i dörren i princip. Han fick berätta på säljmötet att han fått nytt jobb och att han hade sagt upp sig, sen röck de datorn och telefonen. Nu är han hemma och ledig en månad - skönt för honom! Den som ändå fick vara det....


Nå, jag var ju på intervju idag - gick bra tror jag. Det kommer vara snabb rekryteringsprocess, så jag hoppas få höra nåt i slutet på nästa vecka.


Kram


Av Eleonor Gotthardsson - 2 mars 2009 08:19

Jupps, det har jag idag! Ska snart åka iväg till S-berg för att bli intervjuad för ett jobb som jag verkligen vill ha! Det verkar på arbetsbeskrivningen som det är skräddarsytt för mig!

Det ligger en bit ifrån, men det gör faktiskt ingenting om det är ett sånt jobb som man brinner för. Vi kan nog lösa barnhämtningar och sånt ändå. U kommer ju börja jobba på "rätt" sida stan, så det kommer bli 2 timmar kortare dag för honom.


Nå, vi ska inte ta ut nåt än, men som sagt - det här jobbet VILL JAG HA!!!


Kram

E

Ovido - Quiz & Flashcards