Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 18 mars 2009 11:37

Idag är det ett uuunderbart väder!!! Dessutom har jag vart på en anställningsintervju idag som gick riktigt bra - bättre kan jag nog inte presentera mig. Dessutom fick jag samtal om ett annat jobb medans jag satt där. Det lät jättespännande och jag väntar bara på att vi ska komma överens om hur mycket jag ska jobba. Kan eventuellt bli 100%, men helst vill jag inte det...Å andra sidan så känns det som att jobbet kan vara precis så roligt, så att jag kanske vill det ändå. Dessutom kommer ju mannen jobba närmare och dagarna kommer nog inte påverkas för våra små ändå. Möjligtvis med en halvtimme eller så, men inte mer.


Vi får se - vi har som sagt inte förhandlat färdigt ännu....


Idag ska jag ha med mig en hel flock barn hem - D & F följer också med idag, så det är 4 yngrar totalt! Kul att man kan hjälpas åt med dagishämtningar och sånt. Det lär nog komma dagar när vi också behöver hjälp!!


H skulle i alla fall ta med sig hämtmat när hon kommer farande vid 16.30

Sen har jag en annan heeeelt uuuuunderbar sak idag, nämligen massage!! Jag och grannen E åker iväg runt halv 6 för att få varsinn helkropps massage!!! Ska bli så helt underbart, så jag vet knappt till mig! Det är sååå längesen jag fick en riktig massage! Det var när vi hade massage-Peter på Smartsec år 2004! Han kom en gång i månaden och jag hoppades varenda gång att jag kunde få en vanlig, hederlig, njutbar helkropps massage, men han var helt hopplös!!! Han hittade VARENDA GÅNG en massa annat som han tyckte var viktigt att massera - en massa onda punkter. Jag kände dom aldrig förrän han började trycka och även fast jag försökte ljuga lite och säga att jag absolut inte hade ont där han tröck, så lyckades han se igenom det.....Hopplösa karl!! Nå, får hoppas att den här killen är lättare att lura!!


Kram

E

Ovido - Quiz & Flashcards