Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 18 januari 2012 13:29

Ja, jag har skittråkigt! Tur att maken kom förbi med datorn igår, annars hade jag nog kreverat! I och för sig har jag inte varit vaken så väldans många timmar idag. Kom från operation vid 3 i natt. Blev lite komplikationer då det visade sig att den hade brustigt. Det skulle bli en enkel "titt-håls-operation", men det blev det inte! Det blev ett snitt i magen också. Ja, ja...tur man är gift! :0) 3 kejsarsnitt, 2 laparaskopier och det var ju rätt snygga ärr, nu fick jag ett par fina till. Dock lite mer synliga än de tidigare. Men det känns helt okey, med tanke på att jag förhoppningsvis blir frisk.

Har fortfarande feber och får penicillin intravenöst. Hem fick jag inte åka i alla fall. :0(

Men vilka underbara vänner jag har! Har varit så flera som erbjudit sin hjälp. Har också haft min älskade syster "närvarande" - känns tryggt faktiskt.


Inväntar min fina familj nu. De skulle hämta hit liter mer saker hit och ett par normala skor som jag kan använda i de här sjukhuskorridorerna.


Kram E



Ovido - Quiz & Flashcards