Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 15 januari 2012 18:21

Hade huset fullt av barn igår - A hade 2 kompisar varav den ena lill-pruppisen fick så superont i örat så han fick åka hem igen. Hoppas verkligen att han kryade på sig - det gör ju så ont om det är öroninflammation...:0( Sen dök M:s bästis upp och de hade så kul. Ett stycke kompis mamma kom förbi med lite langat vin till mig - tack snälla H och vi var ju bara tvungen att provsmaka lite...;0)

Sen kom familjen F-M hit och visad upp A:s nya bil - en jättefin liten vit sak, som jag lätt skulle kunna byta till mig mot min lilla röda, men jag vet inte det var så intressant?!? Vi surrade en stund och sen blev det nattlampa...


I dag vaknade vi rätt tidigt och gjorde en rejäl frukost med både gröt och kokta ägg. Satt länge och mös och pratade.

Sen packade vi ihop oss åkte iväg till Visätra och åkte skridskor. Sååå imponerad över mina fina ungar som faktiskt ÅKTE skridskor! Trots att det var första gången de åkte, så gick det superbra! Inget gnäll och pip, utan dom kämpade som tusan och reste sig upp om de ramlat. Jag är som sagt mycket stolt och impad!


När vi kom därifrån åkte vi upp till coop restaurangen och käkade lite lunch. Åkte hem och mös i soffan och såg Alice i underlandet. Ungarna gillade den skarpt! Min fina, fina 16-åring fixat, dusch och hopp i knopplådan för de små. Själv tänker jag njuta av den här underbara söndagen en lååååång stund till & invänta min älskade make som snart kommer från Frankrike framåt midnatt!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards