Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 7 januari 2012 23:26

Jag har haft sånt bra start på 2012, och jag hoppas det håller i sig! Idag har vi varit till Ursvik och träffat 2 kusiner och barnens bonusmormor och morfar. Supergod mat och trevligt umgänge och barnen var överlyckliga för att få vara med min kusin J i hans rum med alla "krigsgubbarna".


Vi ramlade in hemma vid 20-tiden och barnen slocknade i pappas famn i soffan. Jag chattade lite med en tjej hemifrån byn och vi bestämde att vi skulle ses i sommar. Bytte nummer och jag skulle försöka trixa in i min mobil deras nummer -hade lyckats missa en siffra sen sist, men i stället för att ändra numret lyckades jag ringa upp numret och hamnade hos hennes trevliga man. Vi surrade i säkert en halvtimme! Trevlig "felringning".


Hur som helst - det känns som att 2012 är det året jag ska umgås med de människorna jag tycker om! Bara!! Jag tänker inte öda en enda sekund på det som inte är värt att öda tid på! Kör hårt 2012 - fortsätt på samma sätt, så hänger jag bara på!


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards