Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 8 januari 2012 17:17

I dag känner jag mig så lyckligt lottad! Jag har min helt underbara familj att tacka för det! I dag har vi egentligen inte gjort mycket - fast vi gjort massor!!


Började dagen med en riktig "brakfrukost". Sen åkte vi iväg till Toys R Us för att barnen skulle få köpa sig varsin present för julklappspengen de fick av bonusmormor och morfar. När vi kom hem fixade vi stuvade makaroner och köttbullar till lunch.


Tog med oss Smokie ut på en riktigt lång skogsprommis då barnen fick springa och gömma sig och Smokie fick söka rätt på dom. Varit så himla mysig dag idag, och vi avrundar den nu med potatisgratäng, fläskfilé och lite grönpepparsås. Till detta valde vi att öppna en flaska vin som jag fick av min allra bästa storebror T, Vinet heter Chanti classico riserva rocca Guicciarda. Barone Ricasoli och det var helt fantastiskt gott.


Nu ska vi snart börja med kvällsritualen innan jag och min fina man går en prommis med jycken....Kan livet bara få rulla på så här under 2012, så är jag så himla nöjd!

Ser fram emot vår resa till Ekträsk i vår, släktträff i Värnamo och sen i sommar åker vi ju till Korfu ett par veckor...Det är så mycket mys kvar av detta år!! Snälla, vem det nu är som bestämmer, låt oss fortsätta ha det så himla bra som det är nu! 2012 har jag bestämt ska vara fritt från sorg, sjukdomar och annat elände!


Kram E




Ovido - Quiz & Flashcards