Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 13 januari 2012 18:05

Japp,  biljetten har landat! Jag och min syster-yster ska åka till Växjö till våren på storseans med Terry Evans!!! Shit vad häftigt! Jag har tidigare spått mig hos Saida ett par gånger och det har vart klockrent!! Nu får vi se om Terry kanske säger något som rör mig eller oss på denna seans. Jag är så himla glad över att vi hittade varann igen, jag och min älskade storasyster! Att ha någon att dela allt med, både gammalt skit och nya upplevelser. Det betyder så mycket för mig att du finns där! Så mycket kärlek till dig bästa M!   


Det är nice att vi syskon (ja...4 av 6 möjliga) har en bra och nära relation och jag är superglad för att ni finns! Det är mycket värt när saker händer i livet...både bra och dåligt. Det är trist att inte relationen är den bästa med övriga, men ibland är det ju bara så att man inte har något gemensamt överhuvudtaget och inte heller samma värderingar om vad som är viktigt i livet, ibland får man inse det och gå vidare. Det är inget jag sörjer.  

Nog om detta då!


Blir en social helg i helgen! I går var jag ut med en gammal jobbarkompis och käkade middag - var på ett ställe som heter Mosaik, så himla mysigt! God mat och relativt bra priser. Supertrevligt. Det var längesen vi sågs, så det var riktig trevligt! I dag åkte maken till Paris och då kommer världens bästa J förbi och försöker surra ikapp det vi missat - kan bli svårt, men jag tror absolut vi kommer ge allt! ;0)) Finns risk för träningsvärk i käkarna imorgon! ;0)

I morgon har vi tänkt oss till simhallen och sen hoppas jag kunna möta upp familjen F-M och deras småknottar för en liten date! Var längesen och jag saknar dom massor!!


Söndag innebär innebandydag för A, så vi drar iväg på det och har lovat plocka upp bästa kompisen E på vägen. E och hans snälla föräldrar som tog sig an A idag, då han hade klassfest och jag inte har möjlighet att förlja med. Tror inte A skulle uppskatta att ha lillsyrran hängades där när han är på party!


Jag saknar så klart min man, men i övrigt finns det verkligen ingenting jag saknar i livet just nu! Jag håller tummar och tår att livet får fortsätta vara så här himla underbart....


Så mycket kärlek till min älskade familj! Ni är bara bäst!!


Kram E 





Ovido - Quiz & Flashcards