Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 10 januari 2012 18:37

Ja, det hade varit himla trevligt, men dessvärre är det inte jag som ska dit, men min äkta hälft ska! Inte så att jag missunnar honom på något sätt, men jag hade gärna sett att hans företag kunde sponsra så respektive också kunde få följa med!   Förra året var dom till Franska alperna och åkte skidor. Jag och barnen var hemma och åkte pulka - minst lika kul...   


Jag kan lätt konstera att maken bör inte åka bort, framför allt inte den 13:onde, som det blir nu när han åker. Varenda gång han åker iväg, så händer det nåt här hemma. Antingen rasar farstukvistar och skorstenar till höger och vänster eller så får ungarna  halsfluss, springer in i varann och förstör sina tänder och lite krupp på det! Eller en nära anhörig som är helt förtvivlad som ska hämtas i Norrköping eller Nyköping (what ever), som då blev inställt för att åka till akuten med kruppsjuk son, som efter nån timme efter hemkomsten springer rakt in i sin syster med tänderna först och vi får åka in till jourtandläkaren!  Det har inte varit en enda gång när jag vart själv, som det INTE har hänt nåt, så nu är jag en aning nervös över vad som ska ske denna gång??

Jag hoppas såklart inget, men vis av erfarenhet, så väntar jag mig nåt galet....men då är jag i alla fall förberedd denna gång!


Kram E







Ovido - Quiz & Flashcards