Alla inlägg den 13 september 2011

Av Eleonor Gotthardsson - 13 september 2011 18:18

I går kom det ett blombud till mig när jag satt på jobbet....visste nog vem det var från...min helt otroligt älskade make! Han kom ihåg "våran" dag! I går var det 9 år sedan vi bestämde oss för varann! 9 underbara år! Finns inte en enda dag av dessa år jag skulle vilja vara utan. Han är utan tvekan MIML..(mannen i mitt liv för de som undrar).


Den här låten är den som vi tillsammans valde att solisterna skulle sjunga på vårt bröllop....den stämmer så klockrent!!



2 underbara barn har vi fått med tiden, ett hus har vi byggt tillsammans.....Vi har upplevt både gläde och sorg under de här åren, men aldrig någonsin vacklat i vår kärlek!


Vi kör på 9 år till va, älskling?!   


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards