Alla inlägg den 5 september 2011

Av Eleonor Gotthardsson - 5 september 2011 20:05

Jag har en speciell person i mitt liv.... Den här personen är en människa som jag sett upp till under hela mitt liv.  Som har varit min bästa vän, men också min värsta ovän under vissa perioder. Det är en människa jag alltid varit avundsjuk på för att hon varit så stark och snygg. En människa som står för sina åsikter och sa precis vad hon tyckte! Jag tyckte det var ett bra drag, oftast, men inte när hon sa saker som gjorde mig ledsen - vilket hände nu och då. Jag har idag förstått att det många gånger sas just för att hon var avundsjuk på mig...? Märkligt hur saker kan bli...


Hur som helst, den här personen har varit rätt frånvarande under några år och vi har rätt nyss återupptagit vår relation - lite som  bambi på is från början, men efter de första trevande kontakterna, så var det som att vi aldrig varit i från varann...fast kanske ändå..Det känns som att våran relation blivit så mycket bättre och så mycket närmare än den någonsin varit.


Den personen jag pratar om är min syster! Min älskade, vackra storasyster! Hon har gjort en resa under det här sista året, som varit rätt tuff, fast förmodligen väldigt, väldigt nyttig. Nu tror och hoppas jag att denna resa är över - eller i alla fall väldigt nära över...Jag hoppas att allt blir precis så himla bra som min älskade syster vill att den ska bli! Att hon och hennes nära och kära kommer få ha det precis så underbart som de så väl förtjänar!! Älskar dig söta syster!



http://www.youtube.com/watch?v=zI8woUMUoMg


Kram E




Ovido - Quiz & Flashcards