Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 31 januari 2010 20:59

Jaha, så var den här helgen till ända då! Fort går dom, dessa helger. Men jag har faktiskt inte börjat ha söndagsångest än, trivs superbra på nya jobbet och lär mig massor varenda dag! Det känns så klockrent att ha en person i samma rum som kan ALLT vad gäller bokföring och redovisning. Det som är bäst med henne (förutom hennes kunskaper då) är att hon hjälper mig på "rätt" sätt! Jag får först tänka själv och försöka lösa problemet - när hon märker jag kört fast ordentligt, så visar hon, men jag får själv chansen att först fixa det själv....


I helgen har vi tagit det rätt lugnt. Fredagen var jag helt slut, gick till och med och sov middag efter jobbet....gick i säng ett par timmar senare...   Så nice....


Lördagen blev det städning och sen matlagning hela eftermiddagen. N & M kom ner och käkade med oss - jättetrevligt.


Söndag var det lekslottet med N & hennes 2 döttrar. Dessvärre tog det snabbt slut för den äldre av hennes döttrar då hon kräktes ner hela soffan och sen hela golvet...stackars liten. Nu hoppas jag att vi kanske kan klara oss här hemma, utan att bli magsjuka vi också.  Jag och hennes yngsta och mina 2 stannade kvar och lekte. Ringde efter maken som kom och hämtade oss. Lunch på MC Donalds och sen fick lilla F följa med oss hem och leka. Tjejerna hade jättekul och till och med storebror fick vara med och leka...Det hör inte till vanligheterna....  


Mina älskade barn - sååå mycket kärlek!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards