Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 20 januari 2010 22:10

Lilla dottern var ängslig inatt. Det visade sig sent omsider att hon hade ont i örat....tätt följt av kissnödig och törstig...Eftersom hon är jättedålig på att ta medicin, försöktes det först med dricka och ett toabesök, men när hon meddelade att det faktiskt inte hade gått över - trots dessa åtgärder, så blev det lite alvedon....

Då lyckades hon till slut somna om. Maken var hemma med barnen idag, vi visste  ju inte riktigt vad som skulle hända med M, med öron och feber och sånt...Men allt har varit lugnt, ingen feber, inte ont överhuvudtaget, så imorgon blir det helt vanlig förskoledag igen...(Hoppas vi - om natten blir lugn förståss)


Jag själv har varit som en levande död idag, men förhoppningsvis känns det bättre imorgon. Men jag förstår inte varför jag inte har förstånd att gå i säng lite tidigare när det varit sådana här nätter??? Kan någon klok människa förklara det för mig???


Vi ska förresten göra om vårat kök! Nya fräscha luckor ska det bli - jag förstår inte hur man kan välja gröna luckor....???? Nå, den här gången blir det vita och helt andra handtag. De senare har vi varit trötta på sen de kom upp, så bara det kommer bli ett lyft!!! Jag är glad att jag är gift med en man som har kontakter inom de flesta branscher - badrum, kakel och kök (dyra grejer!) Det finns bara en sak till att önska - kan han möjligen hitta nån god vän inom möbelbranschen åxå???? Hittat nya köksmöbler som klöser lös på dryga 40 000,- innan jag får de möbler jag önskar....

Om du som läser jobbar på MIO eller så - ring mig!! =0))


Kram E




Ovido - Quiz & Flashcards