Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 18 januari 2010 19:15

Ja, faktiskt känns det så! Inte så att jag inte trivs att vara hemma och ledig, men det är absolut inte jobbigt att gå till jobbet längre!! Det är liksom inga problem att stiga upp på morgonen och dagarna bara susar förbi på jobbet, så det känns absolut bara bättre och bättre för varje vecka jag avverkar. Förmodligen för att jag känner att jag inte behöver fråga om minsta lilla grej, jag har faktiskt lärt mig liiiiite som jag behärskar alldeles själv! =0)


Jag skickade iväg maken på affären för att veckohandla, tyckte han behövde komma ut lite då han vart hemma med barnen idag - A fick ju feber igår och var taskig i kistan. Idag har allt varit precis som vanligt, så imorgon blir det vanlig förskoledag för de små!!


Det här är verkligen ljusglimtar i mitt liv! Att barnen inte är allvarligt sjuka... att jag kan gå till ett jobb som jag trivs med och som jag lär mig massor på.... Jag kan sen komma hem till en man och till mina älskade barn som jag älskar och som älskar mig......Kan man begära mer av livet??


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards