Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 28 januari 2010 19:09

I går blev det en Spa-kväll hos grannen med både vin, ansiktsmask, hårinpackning, bastu och dessutom det obligatoriska snöbadet! Det var riktigt kallt kan jag informera om! Jag tror inte att jag tänker basta mer så länge snön ligger kvar. För är snön borta, så finns inget att snöbada i - logiskt va!?!


I övrigt har dagen varit bra - dock lite sliten - det blev mer vin än jag hade tänkt från början....Nå, dagen är avklarad och jag hade en förhoppning om att grannfruarna kanske hade glömt bort vår torsdagspromenad, men inte då! Klockan 20.00 är det uppställning på gatan för en prommis runt i ett riktigt snöigt glömsta!


I morgon bitti har jag förhoppningen om att orka upp runt 6-tiden, för då tänkte jag nämligen både gym:a och bada innan jag ska iväg till jobbet! Wish me luck!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards