Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 11 januari 2010 17:09

Ja, kan konstatera det efter ett besök på min gamla arbetsplats...På något sätt känns det märkligt att ha lämnat, samtidigt som det känns helt underbart.....

I dag har jag haft en "strul-dag" på jobbet, inte ett skit som gick min väg, och eftersom jag är rätt ny och inte varm i kläderna, så känns det som att det är jag som gjort nåt så att allt strulat till sig. Nu verkar det inte vara så, mina fel rättade jag och min kollega tillsammans, så det borde ha stämt, men inte då!!! Jag hoppas vid Gud att nästa avstämning kommer flyta på bättre än denna. Dessutom ringde VD:n ner och ville ha sina rapporter - vilket jag mkt väl förstår, men jag hoppas kunna skicka dem till honom i morgon. 


I dag blir det Grönpepparkyckling. Jag hade en mat-lagar dag igår, det blev Paulo Robertos lasagne, köttfärssås, grönpepparkyckling. Helt ooootroligt vad skönt det känns att ha mat klar för några dagar i alla fall.


Jag har blivit stolt ägare till en riskokare!! De senaste åren har jag inte kunnat koka ris - hur än jag gör blir de antingen för vattningt, eller så blir det som små magottar - äckligt!! Hur som helst, vi åkte till el-giganten och införskaffade densamma. Dessutom lyckades vi "impuls"-köpa en kamera, helt fantastiska bilder blir det med den, ska försöka lägga ut lite nytaget senare....


Kram E





Ovido - Quiz & Flashcards