Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 15 januari 2010 17:59

I kväll ska jag på party! Inte vilket party som helst, utan ett vuxen-party. Ett vuxenparty med leksaker för vuxna....Jag förmodar att jag kommer att sitta och rodna mest hela tiden, eller så kommer vinflaskan jag tänker ha med mig dämpa den värsta rodnaden på mina kinder...Jag är egentligen inte alls pryd, men just sånt här gör att jag känner mig lite obekväm..Fråga inte varför jag tackade ja till inbjudan, för just nu har jag ingen aaaaaning!


Det lustigaste är att alla andra av de här typerna av home-partys, med plastgrejjer, ljus, kläder, ja, you name it, så säger oftast männen (eller i alla fall min) - Köp inte hem en massa skit nu!! Men just det här specifika partyt jag ska på ikväll, då blir det minsann andra ord på vägen...- Se till att köpa nåt nu älskling...=0)


Nå, vi får väl se - antingen rodnar jag mig igenom partyt och rusar hem tomhänt när det (äntligen) är slut, eller så gör vinet mig frispråkig och shoppingsugen, så jag gör av med hela lönen på "bra att ha grejjer" som mannen skulle uttrycka det! =0))


Hur som helst - nu tänker jag slå upp ett glas vin, kanske till och med två, som jag hoppas hinna tömma innan klockan 19.00 Skål!!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards