Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 15 februari 2009 17:34

Jupp, i helgen har vi haft det superbra! I fredags "var" vi bara..skönt att softa in helgen. Lördag lagade vi mat inför kvällen. Vi gjorde förrätt med rökt renstek och curryröra på kavring. Fick det när jag var på casiono Cosmopol, jättegott! Sen stekte jag fläskfile och gjorde sås som jag slog över - jättegott!! Vid 17.30 kom H, J, D och F. Vi käkade sjöng Singstar (så klart!!) Snackade skit och bara hade det jättetrevligt!

Måste vi absolut göra om!!


I dag har delar av oss (och det är inte jag) vart lite "krassliga" ...tagit det väldigt försiktigt och kollat lite slalom och så. Klockan var nog vid 15, innan jag föreslog att vi skulle åka ut lite. Var i väg till Toy´s R Us och fixade fler pärlor och fler pärlplattor till barnen. Sen käkade vi pizza. Hela familjen har "pärlat" här på eftermiddagen, vi har byggt både hundar, hus och nallar. Nu inväntar vi Bollibompa och Höjdarna, sen ska små-grisarna få en dusch och gå i säng. Själv tänkte jag lägga mig i soffan och inte stiga upp förrän det är dags att gå i säng!  ;0))


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards