Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 5 februari 2009 08:03

God morgon! I dag vaknade jag som vanligt innan klockan ringde. Förstår inte vad som hänt med mig??? Förrut kundet jag snoza 100 gånger innan jag steg upp, nu vaknar jag 5.45 och då kan jag inte sova mer. I och för sig rätt skönt att man vaknar och känner sig utvilad. Jag brukar ju få en kvart-halvtimme för mig själv på morgonen, och det är rätt nice. Gillar det!


I går ringde älsta sonen och behövde låna pengar. Stackarn, han var ju nere hos oss i drygt en vecka kring jul, och det är klart att det märks på lönen.

Nå, jag satte in ett par "lappar" till pöjken så han överlever månaden.


I morse när jag kom, var målarn redan här?!? Blev jättefundersam, hur f-n har mannen kommit in??? Det var avlarmat och allt!? Det kom fram att D, som ska ha föreläsning idag, hade kommit lite tidigare och släppt in honom. Tack och lov var det inte mer mysteriskt än så. Det har hänt nån gång tidigare att det vart avlarmat, men låst och ingen här inne, trots att man VET att det var larmat när man gick.....Vet ju att vi har Sequritas som knallar omkring här på nätterna, men de borde väl ändå se till att larma efter sig?? Eller??? Kanske vi har ett litet kontorsspöke här??? 


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards