Alla inlägg den 12 december 2008

Av Eleonor Gotthardsson - 12 december 2008 16:54

...hade vi med jobbet igår. Blev alldeles för mycket, alldeles för sent! Tänk att man aldrig, aldrig lär sig....När man ska upp och jobba dagen efter, då ska man hålla sig hemma - helst kvällen innan!

Nå, jag hade ju kort dag, så jag överlevde (om än knappt!!)

Sen sov jag en stund när jag kom hem (2,5 timme!!!) Så ikväll hoppas jag att jag ska orka kolla Idol och se när Kevin vinner!! Håller alla mina tummar!!


Mannen är precis iväg och köper pizza - av nån märklig anledning kände jag inte för att laga mat idag. (kände egentligen inte för att göra nåt idag, om jag ska vara riktigt ärlig..)


Vi har i alla fall bestämt oss för att bara vara hemma i helgen och att inte boka in något!! Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt och mysa. U ska tapetsera lite och jag ska åka till Rönninge en sväng i morgon. Det var ungefär vad vi har för planer....Vi får väl hoppas att de håller!


Jag har semester from NU! Ända till 7:e januari ska jag vara hemma och bara ta´t väldigt lugnt.  (ja, onsdag nästa vecka ska jag på julfest med jobbet, men förutom det...)


Kram E




Ovido - Quiz & Flashcards