Alla inlägg den 6 december 2008

Av Eleonor Gotthardsson - 6 december 2008 09:12

...att få tag på flygbiljetter till båda stor-grabbsen som kommer till jul! Det blir alltså en God Jul hemma hos familjen G iår! Alla barnen kommer vara samlade och svärmor och svärfar kommer,  och storebror T.


Igår städade jag och fixade, "strök" fåll på gardinerna (Tack för tipset C!!) När jag började hade jag tänkt att jag skulle stryka på fållen före jag hängde dem, men upptäckte att inte en enda längd var lika lång som nån annan...Det är faktiskt rätt bra jobbat med tanke på att det var 10 längder! Tack Jotex!! ;0)) 


Såg ni Idol förresten?? Det gjorde jag!! Han är ju bara för bäst Kevin!! Såg dock inte röstningen, då jag lyckades somna där vid 22-tiden....Typiskt mig!!


I dag ska vi iväg och kolla in lokalen vi hyrt till mitt kalas, vi har hyrt den osett, så jag hoppas vi får plats 40 pers där....Sen har vi ju en present att shoppa till kalaset A ska till på söndag. Han tror att hon vill ha en Cars-farfarbil, men jag hoppas kunna avstyra det och få köpa nåt annat som är lite roligare. Det är mycket Cars-bilar i den lille mannens hjärna just nu. Hoppas det är en övergående fas.


Sen ska vi till Sumpan på middag hos C & G - ska bli riktigt nice att träffa dem igen - jätte-längesen vi sågs. Vi har varit sjuka här hela hösten, så vi har fått omboka hela tiden. Nu är vi i alla fall friska (peppar, peppar) och hoppas verkligen att vi kommer oss iväg  idag!


Nej, nu ska jag baka lussebulla och trilla köttbullar på 1,8 kg, så det gäller att jag startar nu!


Ha en braig dag!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards