Alla inlägg den 8 december 2008

Av Eleonor Gotthardsson - 8 december 2008 20:11

...är vad jag håller på med just nu! Har precis gräddat en plåt färdigt (innehållande lite nötter och mandel) och ska snart sätta in en plåt till - detta ska sedan tas med till dagis och arbete på torsdag. Vi har ju som sagt massor med lussefiranden på torsdag - först på dagis och sen ska vi ha luciafirande/julklappsutdelning på jobbet.

Vart och handlat massor till den festen idag....tänkte fixa skinkorna på onsdagkväll.

I morgon ska ju jag på föreläsning med Lasse Eriksson - ni vet han från Piteå. Han ska prata om just hur man passar ihop på jobbet. Alla är olika utom jag, tror jag den hette. Jobbet betalar! Känns lite lyxigt, då jag faktiskt inte har så många jag jobbar tillsammans med. Men det är helt klart något jag ser fram emot. Han är ju rätt rolig att lyssna på.


I morgon är det jag som lämnar barn på förskolan - ser jag INTE fram emot. Barnen är alltid mycket ledsnare när jag lämnar än när U lämnar. Tror det beror på att U lämnat oftare och det här blir liksom "fel" för dem. Det är ju oftast jag som hämtat....Men nu har jag faktiskt bara 4 dagar kvar att jobba och sen är jag ledig ändå till nästa år....Sjukt det känns att säga "nästa år", men det är faktiskt det. Många lediga dagar blir det. Det gäller bara att njuta av varenda dag, för det smäller ju bara till är det 7:e januari igen.


Näpp - mina lussebullisar ropar på mig nu! Ha en uuuunderbar måndagkväll!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards