Alla inlägg den 10 december 2008

Av Eleonor Gotthardsson - 10 december 2008 08:46

Var ett av Lasse Erikssons många klockrena kommentarer igår på föreläsningen!!! Jag kan meddela att jag skrattade i 2 timmar! Längesen jag skrattat så mycket så länge....;0)) Hur som helst, just det uttrycket: Hur tänkte du då?? Tyckte han (Lasse) att man skulle använda om man kände sig påhoppad - för att om man frågar så, som kommer den som säger nåt för att vara elak, inte ha något svar, för dom har ingen aning om hur dom menar,  medan den som faktiskt har ärliga avsikter, kommer faktiskt kunna förklara precis hur den personen menar! Kan nog ligga endel i det - ska försöka börja praktisera det! Inte för att jag känner mig så påhoppad, men ibland får man ju lustiga kommentarer som man inte riktigt förstår....Gäller bara att komma ihåg just den meningen då....Hur tänkte du då??


I övrigt hände inte mycket igår - jobbade och sen gick jag och K vidare till tunnelbanan, tog en korv vid Mariatorget och sen in på Rival. 2,5 timme senare åkte vi hem och vipps in i bingen! Shit vad trött jag var! Men jag hanna ändå märka att det snöade lite, lite....Hoppas verkligen att snön och vintern är på G!!!


Tjolahej-tjolahopp!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards