Alla inlägg den 12 november 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 12 november 2009 12:40

....igår tog jag ett beslut som jag inte riktigt är säker på var det rätta. Fast egentligen är jag mer än säker på att det var det rätta....svårt att förklara...


Jag har länge funderat på mitt beslut, det har liksom hängt över mig i flera månader. Något som jag vet att jag måste göra, men inte om jag vågar...igår vågade jag....Vet fortfarande inte om det är rätt eller fel beslut, men i min mage känns det rätt. Det är nog det mest rätta jag har gjort på väldigt, väldigt länge...Det var ett beslut som påverkar hela min familj och hur vi alla mår. Jag har väl insett att jag är för gammal för att gå omkring och må dåligt...ju äldre man blir, ju tydligare inser jag att livet ska vara gött! Man ska må bra - det är det viktigaste av allt!

Man ska ge allt tid också - innan man väljer, eller väljer bort - man måste vara helt säker på att det man väljer eller väljer bort är det som är rätt. I det här fallet är jag "ganska" säker på att det är rätt val.....


Som sagt....jag TROR att det beslut jag fattat är ett bra beslut, att det kommer visa sig vara det som är mest rätt för mig, min man och mina barn.....Det är ett väldigt stort beslut och det går inte att ta tillbaka! Håll tummarna att jag gjorde rätt!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards