Alla inlägg den 25 november 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 25 november 2009 20:52

Fick för en vecka sedan ungefär - veta att jag kommer bli faster till en liten tösabit i maj! Det var väldigt otippat, men inte mindre roligt för det.

Dessvärre har vi gjort oss av med de mesta av bäbis-saker och kläder när min lillebror och hans fru fick barn för drygt ett halvår sedan..


Hur många barn som än landar i vår familj (familj, då menar jag även de som inte bor hos oss, bröder, systrar), så kommer vartenda ett vara välkommet! Det är sån glädje och helt förbehålls lös kärlek när barn är inblandade....


Jag kan dock lova att JAG är helt färdig med barnalstrandet, tycker jag har bidragit tillräckligt när det gäller befolkningsfrågan. Däremot lånar jag gärna in lite barn från syskon, mannens syskon, grannar och övrig släkt och vänner. Jag tycker dom är så helt otroliga dessa små "minimänniskor", MEN jag vill gärna ha den möjligheten att kunna lämna tillbaka de små när de inte tycker det är roligt längre....;0)


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards