Alla inlägg den 24 november 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 24 november 2009 19:44

I söndags hade lille sonen en himla otäck hosta, precis som den hostan han hade när han var liten, och det visade sig vara krupphosta. Det är sånt som ska växa bort och då han sluppit den i flera år, så trodde jag faktiskt att den vuxit bort...men så var alltså inte fallet! I dag var vi på vårdcentralen och de "sjukskrev" honom till på fredag. Han klarar inte riktigt tempot - trots att det är natten som är värst.


I går var jag skräddare - sydde till gardiner till köket, vardagsrummet, A:s rum och M:s rum, sen hängde jag upp dem. Lite tidigt kanske med julgardiner, men å andra sidan de ska ändå upp på söndag, så nu kom de upp en vecka tidigare...kan inte hjälpas!


I dag blir det stillsamt, men jag har fått fram alla jullådor från vindan, så jag och barnen ska nog botanisera i dem i veckan och så får vi se om vi kanske kan klämma upp en tomte eller två....;o)


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards