Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 13 juni 2009 16:15

I går var jag ut med jobbet på middag på Rival. Tyckte det var supertrevligt när vi satt och käkade och surrade. Kändes avslappnat och enkelt! Efter middagen bestämde vi att vi skulle åka vidare, så vi hamnade på Collage...Kanske inte det stället jag hade valt, men för 100 år sen när jag var ute spelade de garanterat roligare musik än det som spelas idag!!

Det var EN enda låt som man kände att det ryckte i danstarmen av och då var vi så klart uppe och rockade loss...

Vi bestämde oss för att fortsätta, men innan vi fått ut våra kläder och kommit oss ut på gatan, hade liksom partystämningen rymt...Vi bestämde oss för att åka hem. Skönt idag faktiskt!

Jag var hemma före 1 och mannen var inte hemma - dock hittade jag igen honom hos grannen - där satt dom och snackade gojja, så jag gick hem och la mig - skönt och väldigt välbehövligt. Har inte vart så mycket sömn i veckan eftersom M varit lite krasslig.


I dag har vi vart på bio med smågnottarna - det blev pettson och Findus och Glömligheter - den var rätt bra. A satt som ett ljus hela filmen, men M lessnade när det var en kvart kvar ungefär...


Nu är det middag på gång och A, E och H har vi bjudit över på lite käk! Trevligt!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards