Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 2 juni 2009 20:28

Jag tror jag upptäckt en ras bland min bekantskapskrets som kan kallas "fiskare"....sådana personer som ibland slänger ur sig en liten "go-bit" om sig själv för att locka en annan att berätta saker som man vanligtvis inte delar med sig av förutom till väldigt nära och goda vänner....

I dag har jag kastat ur mig en kommentar som jag bara avvaktar och bidar tid om hur lång tid det tar innan det når mig igen, fast via någon annan person...Jag är helt övertygad om att det kommer...


I will be back!!


Kram E

Av Eleonor Gotthardsson - 2 juni 2009 20:12

Vi har haft en helt underbar helg i mycket trevligt sällskap!

Söndagen åkte vi till Tyresö och kollade in brors band, men det som drog mer än någonsin var ju lilla Tjorven! Så söt unge och så lik min bror han var!! Helt fantastiskt egentligen att en liten färdig person kan vara så lik någon som redan existerar...?

Sen åkte vi hem och de grannar som var hemma och hade lust hade stor grillafton hemma hos A. Trevligt som alltid. Vi fortsatte med stor biljardturnering hemma hos oss, men jag vet inte riktigt hur det gick...förmodligen så där....;0))


Söndag morgon vaknade jag först av alla och tyckte det var skittrist när jag diskat undan och plockat efter gårdagen, så jag var ju bara tvungen in och väcka familjen ;0) Det var så där uppskattat...Men jag tyckte det var roligare att vara uppe när alla andra kom upp!! Filåt!!


Eftermiddagen tillbringades på 3-års kalas hos lilla F. Mycket trevligt. Vi blev bjudna på middag och våra barn premiärbadade!!! Det var faktiskt 20 grader i Gömmaren - tro det eller ej, men temperaturen var mätt till det!! Och det var INTE yt-vattnet. Både A & M doppade hela kropparna och simmade till och  med lite med J. Tack J för att du orkade - måste ha vart lite halv-kyligt där på slutet, efter en halvtimme i vattnet...


Måndagen var full fart på jobbet och  när jag kom hem var det full fart här med - barnen (våra och några av grannarnas) var här och badade pool. Jag fixade mat till allihopa och sen stoppade vi hela gänget i duschen - 5 barn blev riktigt rena och fina och kunde gå hem och hoppa i knopplådan! Själv tog det inte länge innan jag gjorde dem sällskap medans mannen var ute och vattnade, klippte gräs och fixade....


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards