Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Eleonor Gotthardsson - 8 augusti 2011 21:05

..blåser hemma hos oss! Maken är kanhända inte fullt lika entusiastisk som jag, men nu spacklar han i alla fall sovrummet för fullt!   


Jag  har under min semester kommit på att vi "behöver" (med betoning på behöver) ett nytt sovrum! Jag tog sonika därför med mig mannen och köpte nya tapeter och visade sedan sängen jag tyckte vi behövde! (ja, igen då - behövde)


Såå, nu är sängen beställd, gardiner inhandlade och sydda. Lite annat som vi behövde (och igen behövde!) åkte vi på ikea och shoppade idag - mannen var återigen lite återhållsam med sin entusiasm....Men han följde snällt med och tyckte som jag. (förmodligen för att han ville bli utsläppt därifrån så fort som möjligt...)


Hur som helst - maken står nu och spacklar för glatta livet och har gett sig f-n på att tapeterna ska vara uppe tills imorgon kväll!


... Undrar just om han ens i sin vildaste fantasi kan tänka sig att jag redan har börjat kolla tapeter till hallen....=0)


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards