Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Eleonor Gotthardsson - 7 augusti 2011 21:10

Mina barn har inga morföräldrar...Tack och lov har de världens bästa farföräldrar, så egentligen borde man kanske nöja sig så?!? Men jag har sådan fruktansvärd tur, så mina barn har faktiskt fått "bonusar". Det är min morbror och moster som vi i min familj adopterat som min mamma & pappa och barnens mormor och morfar!


I helgen har vi varit och hälsat på dem på deras landställe. Jag och barnen åkte ut redan torsdag på dagen och maken kom ut på fredagen. Den här gången hade vi sån himla tur så vi fick träffa min mysiga kusin J och hennes P. Vädret har vart helt underbart, så vi har badat och myst hela helgen. Vi har kunnat sitta ute sent på kvällen och eldat och bara varit...Barnen har varit helt underbara hela helgen och de har roat sig med diverse saker: plockat sniglar   , hittat hemliga vägar som vi vuxna också ska försöka ta oss fram på. De har, trots sena kvällar hållit humöret på topp!


Jag måste återigen konstatera - bonus eller inte! Jag HAR verkligen världens bästa familj och jag kan avlägga ett tidigt nyårslöfte - jag SKA bli bättre på att ta hand om de människor som betyder något för oss/mig....


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards