Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 25 augusti 2009 19:36

 Japp! Då var det bara en enda ynklig liten arbetsdag kvar innan vi åker! Vi har dessutom ett besök hos ögonläkaren med A på förmiddagen, så det är inte många timmar innan vi är lediga i 4 härliga dagar!! Vi åker med goda vänner och deras barn och har bokat 2 stugor bredvid varandra därnere i Vimmerby! Det ska bli suuuuuper trevligt! Den älste sonen har vi inkvarterat hos vår granne A med sin allra bästa särbo S. M kommer må som en kung - den saken tvivlar jag inte en sekund på!


Vi hade sån tur med middagen idag, så det enda vi behövde göra var att koka potatis - köttfärslimpa och sås kom vår allra bästa S över med + 2 stycken öl! Snacka om service! Tack snälla Tekla! Du är verkligen en drake utan vingar!! ;0))


Fick förresten en lite bonus på min lön den här månaden, som tack för att jag ställt upp förra veckan. Det var oväntat och det värmde verkligen. Det känns att man får lite för det man ger. Som min chef sa: du har försakat din familj och ställt upp hela veckan, tycker det är jätteviktigt att premiera. Det uppskattas kan jag säga! Det känns att man faktiskt varit rätt duktig då!! ;0)


Nej, dags att börja ta tag i lite packning inför vår minisemester!


Kram E



Ovido - Quiz & Flashcards