Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 16 augusti 2009 16:37

I helgen har vi haft en helt underbar helg! Fredagen tillbringade vi med våra vänner A & S och R. Trevligt och mysigt och alldeles precis lagom. Vi var hemma tidigt. Visste att vi skulle iväg på lördagen och tidigt hade vi bestämt oss för att åka.

Vi steg upp tidigt, packade och var i Björnösund rätt tidigt på dagen. Käkade en silla-lunch och hade det jättemysigt med barnens bonus mormor och morfar..Vi hade en jättehärlig dag, gick ner och badade med barnen, grillade, åt och drack gott. Hade inte kunnat bli så mycket bättre.


Jag har återigen konstaterat att jag är fruktansvärt lyckligt lottad! Jag har en man som jag älskar över allt annat och som dessutom älskar mig, 4 underbara, friska barn - och där jag faktiskt äntligen få ha 3 av dem hos mig jämt! Känns underbart! Vi har bra jobb där vi båda trivs, vi har en bra förskola och en bra skola för våra barn. Vi har ett helt underbart boende och nu dessutom ett riktigt guldställe som ligger på den mest fantastiska plats man kan önska sig!




Finns inte mer att önska - jag har precis allt!!!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards