Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 11 augusti 2009 15:42

I går var vi hembjudna till min lillebror och hans familj. Det var jättemysigt och trevligt på alla sätt! Så himla gästvänliga och det fanns absolut inget mer att önska! Att de dessutom är berikade med en helt underbart söt liten A gör det hela ännu bättre. Såååå underbart att få snosa lite och klämma och känna på liten bäbis igen! Dock är den tiden över för vår familj, så jag är jättenöjd med att det trots detta bjuds möjlighet att få känna lite på deras guldklimp!


I dag kom det till slut då.....det efterlängtade regnet! Låter knäppt, men jag kände faktiskt att jag var ganska mätt på solen (ett uttalande som jag förmodligen kommer ångra rätt snart..) Men just nu kändes det bara skönt och rensande! Det var helt fruktansvärt kvavt och äckligt hela förmiddagen idag.

Känns mycket lättare att andas nu faktiskt!


Inser dessutom att det redan är tisdag - märkligt hur semstervecka nummer 2 gick så mycket fortare än nummer 1?? Ska det va så??


Hur som helst - pratade med M:s pappa idag som faktiskt skrivit på adressändring och ändringen för att barnbidraget ska landa hos oss. Det blir M glad för, då vi faktiskt har bestämt att det är han som ska ta hand om det själv, han får shoppa sina kläder själv. Tycker det är nyttigt för honom att lära sig hantera pengarna själv.


Kram E



Ovido - Quiz & Flashcards