Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 13 augusti 2009 19:41

Usch och fy! Trots att jag har flera dagar kvar, känner jag söndags och semesterångesten sliter i kroppen. Förmodligen för att jag vet hur stora högar jag kommer ha på mitt bord på måndag, förmodligen för att jag tror och förmodar att övertidstimmarna på mitt kompsaldo kommer drygas ut ytterligare för att hinna med allt som jag behöver hinna med innan månadsslutet är över...Nå, jag har som sagt fleeeeeeeeeeera dagar på mig...he,he...


I helgen ska vi åka ut till C & G i Norrtälje, till deras landställe och förhoppningen är att vädret ska vara bad och solvänligt hela tiden. Jag har i alla fall beställt det...Morbror C var här idag och kollade maten (tror minsann att dom antar att vi är kräsna kanske??) och hämtade lite ved. Vi håller på att fixa till vår tomt lite, så vi har skickat några träd till trädhimlen...


I går kom O & S förbi och vi käkade en pizza och drack lite öl och vin, A kom över också, och vi hade riktigt mysigt.


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards