Alla inlägg den 19 november 2008

Av Eleonor Gotthardsson - 19 november 2008 09:32

Idag ringde uret klockan 05.00 pip! En ny uuunderbar dag! Eftersom vi hade frukostseminarie, var det ju bara till att pallra sig upp....

Körigt värre, men stämningen var hög och allt flöt på jättebra. Nästan 40 pers kom! Jättelyckat!


Hade fått ett sms av U som meddelade att A hade 39,7 graders feber. Jag som igår sa till en kollega att november har varit så lugn, inte en VAB-dag! Tänk att man alltid ska få äta upp sina ord.  Hoppas verkligen att han inte blir jättesjuk nu lill-klimpen!

Tänkte ju vara ledig på fredag, så U får ta VAB:en idag och imorgon, för då kan jag jobba in de timmarna jag egentligen ska göra på fredag. Jag har ju lite lyxigt, jobbar ju bara till halv 12 på fredagar. Det innbär ju lite kortare vecka för barnen och även för mig förståss. Jag brukar iofs försöka köra veckostädningen då, men man får ju i alla fall vara hemma och det är nice!


På lördag ska vi till min morbror C och hans fru G och äta middag . C har fyllt 60 år och jag ska försöka hinna ut på stan och hitta nåt lämpligt som han kan få. Han fyllde egentligen i våras, men vi hade bestämt att vi skulle träffas senare då de skulle bort då - men att det skulle dröja 7 månader - det hade nog ingen av oss räknat med. Vi har ju varit rätt duktiga på att umgås här de senaste åren.....


Nej - nu ska jag försöka slutföra lite pyssel här, så jag kan gå hem till min krassliga son i tid idag!


Tack och hej - leverpastej!!



Ovido - Quiz & Flashcards